Тести

Ефективне прибирання та дезінфекція в медичних установах

1. З якою ціллю було запроваджено двовідерну систему та систему PreWash у для прибирання у ЗОЗ:

a) уникнення перехресного інфікування;

b) регламентовано наказом МОЗ №798;

c) якісна дезінфекція, економічність.

2.  Очищення і дезінфекція поверхонь прописані наказом МОЗ:

a) № 120 від 25.05.2000 р.;

b) № 798 від 10.05.2007 р.;

c) № 1777 від 03.08.2020 р.

3. Що входить в комплект одягу молодшого медичного персоналу під час прибирання:

a) рукавички, халат;

b) фартух;

c) окуляри.

4. Скільки метрів квадратних рекомендовано помити одним мопом:

a) 5-10;

b) 10-15;

c) 15-20.

5. У двовідерній системі для прибирання синє/жовте відро призначене для:

a) мопів занурених у чистий розчин дезінфектанту;

b) використаного розчину дезінфектанту;

c) чистої води.

6. У системі PreWash мобокс із зеленими кліпсами призначений для:

а) мопів, просочених дезрозчином  та призначених для обробки стін і стелі;

b) відпрацьованих мопів;

c) чистої води.

7. У двовідерній системі в якому з відер моп виполіскується?

a) червоне відро; 

b) синє відро;

c) мопи не виполіскуємо взагалі.

8. Після прибирання використані мопи:

a) здають у пральню для прання в дезінфікуючому розчині;

b) замочують у розчині дезінфектанту та перуть;

c) прополіскують у чистій воді та сушать.

9. Вологе прибирання з використанням дезінфікуючого розчину проводиться:

a) 1 раз на день;

b) 1 раз на тиждень;

c) не проводиться взагалі.

10. Генеральне прибирання (вашого відділення) з використанням дезінфікуючих засобів проводиться:

a) 2 рази в місяць;

b) 1 раз на тиждень;

c) 1 раз в місяць.

11. Для чого призначений мішок, що знаходиться на системі для прибирання?

a) для чистих мопів;

b) для відпрацьованих мопів або сміття;

c) для перевезення додаткового прибирального інвентарю.

12. Як додатково зволожити моп, якщо він стає сухим після обробки 20 м2?

a) повторно замочити у відрі/мобоксі;

b) зволожити за допомогою мірного стаканчика;

c) взяти новий моп.

13. Для чого призначені бічні відерця?

a)  додаткових мопів для прибирання підлоги;

b) замочування серветок для горизонтальних поверхонь;

c)  додаткового готового робочого розчину.

14. Яку кількість готового робочого розчину заливаємо на 1 моп ?

a) 500 мл;

b) 250-300 мл;

c) 100 мл.

15. Яке кольорове кодування рекомендовано для розділення інвентарю?

a) зелений                                      1) маніпуляційна, перев’язувальна;

b) жовтий                                       2) палати, коридор;

c) червоний                                   3) душова, раковини;

d) синій                                         4) туалети, поверхні з біологічним навантаженням.

16. Де розміщується система двох відер під час прибирання?

a) по центру поверхні, що потрібно обробити;

b) в кутку приміщення;

c) при вході в приміщення.

17. Як проводиться прибирання приміщення?

a) від найменш забруднених до найбільш забруднених ділянок;

b) від найбільш забруднених до найменш забруднених ділянок;

c) від середини приміщення.

18. Як проводиться генеральне прибирання приміщення?

a) від високо розміщених до низько розміщених ділянок;

b) від низько розміщених до високо розміщених ділянок;

c) спочатку миємо підлогу.

19. При виявленні на поверхні крові, слиниінших біосубстратів необхідно:

a)  зібрати забруднення мопом і продовжити прибирання;

b)  зібрати забруднення додатковою серветкою, змоченою в дезінфектанті;

c)  зібрати гумовою стяжкою в спеціальний совок і залити дезрозчином

20. Дії з прибиральним інвентарем після завершення прибирання:

a)  проводимо швидку дезінфекцію, та промиваємо під проточною водою;

b)  протираємо дезрозчином, та промиваємо під проточною водою;

c)  не проводимо ніяких дій до наступного прибирання.    

ПІП __________________________________   Дата ___________________________________   Бали, % ________________________________