Новини

Науково-практична конференція в АР Крим

Сучасний рівень послуг, якими користується населення  у лікарняних закладах України бажає бути кращим. Беззаперечним залишається факт, що медсестринство України - це найчисельніша ланка спеціалістів охорони здоров'я, яка об'єднує понад 464,7 тисяч медичних сестер, акушерок, фельдшерів, помічників санітарних лікарів, лаборантів, фармацевтів, зубних техніків та інших молодших спеціалістів, які працюють в лікувально-профілактичних закладах.

Автономна республіка Крим у медичній галузі України не відзначається особливими відмінностями. Як і скрізь, у Криму населення хворіє, звертається до лікарень та бажає отримати якісну медичну допомогу. За загальними показниками рівня медицини і стану здоров'я усього населення відповідно до результатів Всеукраїнського рейтингу Крим знаходиться на 6 позиції. На першому місці - Черкаська область, на другому - Чернівецька, на третьому - Житомирська, 4 і 5 місце розділили Миколаївська і Київська області.

Для того, аби хоча б на науковому рівні обговорити та вирішити актуальні проблеми та питання сучасної епідеміологічної ситуації, час від часу проводяться семінари та наукові конференції. Одну з таких конференцій 21 червня у м. Сімферополь провела громадська організація «Служба організації інфекційного контролю» (СОІК), за підтримкою компанії «Лізоформ Медікал». На конференції були присутні медичні працівники м. Сімферополя та Криму. Вступним словом розпочала роботу конференції заступник міністра охорони здоров'я Криму Чалова Юлія Олександрівна. Особливу увагу серед доповідачів було надано др. Рьодгеру, керівнику мікробіологічної лабораторії м. Берлін. Тема його доповіді звучала так: «Актуальні питання внурішньолікарняної гігієни». У своєму виступі він надав особливої уваги виникненню та поширенню внутрішньо лікарняної інфекції та шляхам її уникнення. Цінною була інформація про закордонний досвід у напрямку вирішення проблеми.

Наступною була доповідь Ольги Хеленюк, спеціаліста СОІК. Тема доповіді була наступною: «Технології налагодження інфекційного контролю в лікувально-профілактичних закладах. Результати проведення гігієнічного аудиту. Створення референс-центру». На початку свого виступу аудиторії був запропонований фільм до перегляду, в якому продемонстровано було  впровадження всеукраїнського проекту «Чиста лікарня - безпечна для пацієнта».  У виступі доповідач прокоментувала кадри фільму та детальніше описала суть самого проекту. Також вона звернула увагу на діяльність та завдання СОІК, описала методи роботи служби, практично продемонструвала можливості перевірки якості обробки рук персоналу та якості вологого прибирання.

Виступ представника компанії «Вермоп» у країнах СНГ Євгена Сухарьова також заслуговує на окрему увагу. Він представив сучасні системи та  устаткування для прибирання госпітальних приміщень. Євген на практиці продемонстрував роботу системи «Aquva», що дало можливість аудиторії краще зрозуміти усі переваги такого способу прибирання.

Серед виступаючих була і головний санітарний лікар АР Крим  Листопад Світлана Олександрівна. Вона виступила із темою «Системний підхід до госпітальної гігієни - аспекти ефективності та економічності. У своїй доповіді вона навела статистичні дані та факти сучасного стану госпітальної гігієни Криму та України.

Завершувала виступи на конференції менеджер компанії «Лізоформ Медікал» Лариса Голюк із темою доповіді «Впровадження сучасних технологій у забезпеченні гігієни лікарняного середовища». Вона представила продукцію компанії, детально зупинилася на самих основних засобах, їх складниках, способі використання та перевагах.

Варто зазначити, що усі виступи супроводжувалися демонстрацією слайдів, що дозволило присутнім в аудиторії  краще сприйняти та засвоїти інформацію.

Особливу увагу потрібно звернути на організацію заходу. Усі присутні, що зареєструвалися як учасники конференції при вході у зал отримали подарункові пакети із рекламною та інформаційною продукцією компанії «Лізоформ Медікал». Приємним моментом стало закриття конференції, адже Ларисою Голюк був проведений розіграш подарунків. Так десять присутніх у залі отримали цінні подарунки - чайні набори із логотипом компанії. Також, організатори конференції дали можливість усім учасникам тісніше поспілкуватися між собою і запросили їх на каву-брейк у ресторан готелю «Москва». Усі заходи відбувалися у гарному конференц-залі готелю технічні можливості якого дозволили провести конференцію на найвищому рівні.