1. З якою ціллю було запроваджено двовідерну систему та систему PreWash у для прибирання у ЗОЗ:
a) уникнення перехресного інфікування;
b) регламентовано наказом МОЗ №798;
c) якісна дезінфекція, економічність.
2. Очищення і дезінфекція поверхонь прописані наказом МОЗ:
a) № 120 від 25.05.2000 р.;
b) № 798 від 10.05.2007 р.;
c) № 1777 від 03.08.2020 р.
3. Що входить в комплект одягу молодшого медичного персоналу під час прибирання:
a) рукавички, халат;
b) фартух;
c) окуляри.
4. Скільки метрів квадратних рекомендовано помити одним мопом:
a) 5-10;
b) 10-15;
c) 15-20.
5. У двовідерній системі для прибирання синє/жовте відро призначене для:
a) мопів занурених у чистий розчин дезінфектанту;
b) використаного розчину дезінфектанту;
c) чистої води.
6. У системі PreWash мобокс із зеленими кліпсами призначений для:
а) мопів, просочених дезрозчином та призначених для обробки стін і стелі;
b) відпрацьованих мопів;
c) чистої води.
7. У двовідерній системі в якому з відер моп виполіскується?
a) червоне відро;
b) синє відро;
c) мопи не виполіскуємо взагалі.
8. Після прибирання використані мопи:
a) здають у пральню для прання в дезінфікуючому розчині;
b) замочують у розчині дезінфектанту та перуть;
c) прополіскують у чистій воді та сушать.
9. Вологе прибирання з використанням дезінфікуючого розчину проводиться:
a) 1 раз на день;
b) 1 раз на тиждень;
c) не проводиться взагалі.
10. Генеральне прибирання (вашого відділення) з використанням дезінфікуючих засобів проводиться:
a) 2 рази в місяць;
b) 1 раз на тиждень;
c) 1 раз в місяць.
11. Для чого призначений мішок, що знаходиться на системі для прибирання?
a) для чистих мопів;
b) для відпрацьованих мопів або сміття;
c) для перевезення додаткового прибирального інвентарю.
12. Як додатково зволожити моп, якщо він стає сухим після обробки 20 м2?
a) повторно замочити у відрі/мобоксі;
b) зволожити за допомогою мірного стаканчика;
c) взяти новий моп.
13. Для чого призначені бічні відерця?
a) додаткових мопів для прибирання підлоги;
b) замочування серветок для горизонтальних поверхонь;
c) додаткового готового робочого розчину.
14. Яку кількість готового робочого розчину заливаємо на 1 моп ?
a) 500 мл;
b) 250-300 мл;
c) 100 мл.
15. Яке кольорове кодування рекомендовано для розділення інвентарю?
a) зелений 1) маніпуляційна, перев’язувальна;
b) жовтий 2) палати, коридор;
c) червоний 3) душова, раковини;
d) синій 4) туалети, поверхні з біологічним навантаженням.
16. Де розміщується система двох відер під час прибирання?
a) по центру поверхні, що потрібно обробити;
b) в кутку приміщення;
c) при вході в приміщення.
17. Як проводиться прибирання приміщення?
a) від найменш забруднених до найбільш забруднених ділянок;
b) від найбільш забруднених до найменш забруднених ділянок;
c) від середини приміщення.
18. Як проводиться генеральне прибирання приміщення?
a) від високо розміщених до низько розміщених ділянок;
b) від низько розміщених до високо розміщених ділянок;
c) спочатку миємо підлогу.
19. При виявленні на поверхні крові, слини, інших біосубстратів необхідно:
a) зібрати забруднення мопом і продовжити прибирання;
b) зібрати забруднення додатковою серветкою, змоченою в дезінфектанті;
c) зібрати гумовою стяжкою в спеціальний совок і залити дезрозчином
20. Дії з прибиральним інвентарем після завершення прибирання:
a) проводимо швидку дезінфекцію, та промиваємо під проточною водою;
b) протираємо дезрозчином, та промиваємо під проточною водою;
c) не проводимо ніяких дій до наступного прибирання.
ПІП __________________________________ Дата ___________________________________ Бали, % ________________________________